CONDIȚII DE RETURNARE


În cazul în care, după procurarea unui produs, sunt depistate deficiențe ale acestuia, consumatorul, în cadrul termenului de garanţie sau a termenului de valabilitate, prin depunerea reclamaţiei către vînzător, poate pretinde la următoarele opțiuni:

-        înlăturarea gratuită a deficienţelor produsului;

-        înlocuirea gratuită a produsului necorespunzător cu un produs identic;

-        înlocuirea gratuită a produsului cu un produs similar;

-        reducerea corespunzătoare a preţului produsului reclamat;

-        restituirea contravalorii produsului reclamat;

 

Regulament de returnare a  produselor de calitate corespunzătoare

1.     Consumatorul are dreptul să ceară vînzătorului înlocuirea  produsului nealimentar cu unul similar în unitatea de comerţ unde a fost procurat, dacă produsul nu i s-a potrivit după formă, model, culoare, mărime sau nu poate fi utilizat conform destinaţiei din alte motive.

2.     Consumatorul are dreptul să ceară înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare în decurs de 14 zile calendaristice, exceptînd data procurării.

3.     În cazul în care la momentul adresării consumatorului unitatea de comerţ nu dispune de un produs identic celui returnat, consumatorul este în drept să ceară restituirea sumei plătite pentru produs. În astfel de cazuri, cumparatorul prezintă bonul de casă sau un alt document care confirmă actul procurării produsului, împreună cu produsul vîndut, iar vînzătorul primește produsul respectiv şi restituie suma plătită.

Notă: Înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare se efectuează dacă acest produs nu a fost utilizat  (şi-a păstrat aspectul exterior, sigiliile şi etichetele), proprietăţile de consum.

  Regulament de înlocuire a produselor, fără termen de garanţie

1.     Termenul stabilit pentru depunerea reclamaţiilor privind deficienţele produselor pentru care nu este stabilit termen de garanţie este de 30 zile de la data vînzării acestora. 

2.     Produsele de sezon (încălţăminte, articole vestimentare, produse din blană  etc.) procurate pînă la începerea sezonului respectiv, termenul de garanţie se calculează de la începutul sezonului corespunzător, pentru perioada de iarnă de la 1 octombrie, pentru perioada de vara de la 1 aprilie. Reclamaţia se depune la vînzător, care este obligat să o primească şi să o soluţioneze, daca este depusă în acest termen.     

3.     Data achiziţionării produsului se stabileşte în  baza bonului de consum sau  oricărui alt document care confirmă achiziţionarea produsului sau în baza altor mijloace care pot permite stabilirea datei şi a locului de achiziţionare.

4.     Reclamaţiile consumatorilor se primesc doar în cazul în care aceştia prezintă, împreună cu produsul reclamat, elementele necesare identificării înscrise pe etichetă, ambalaj sau imprimate pe produs.

5.     Reclamaţiile întemeiate şi înaintate, în termenul stabilit la pct.1 al prezentelor Reguli, referitor la produsele necorespunzătoare pentru care nu este stabilit termen de garanţie, vor fi soluţionate de vînzător prin înlocuirea imediată a produselor cu deficienţe cu altele de calitate corespunzătoare sau prin restituirea contravalorii acestora.

6.     Deficienţele pentru care  se aplică măsuri de înlăturare, înlocuire sau restituire a contravalorii produselor cărora nu le este stabilit termen de garanţie:   

Fire si ţesături textile, lenjerie de pat, tricotaje, confecţii textile

-        Fire neuniforme, culoare nefixată;

-        Rezistenţă slabă a vopsirii sau a imprimeurilor;

-        Necorespunderea conţinutului de fibre sintetice şi naturale normelor igienice în vigoare;

-        Decolorare prin spălare sau prin frecare;

-        Modificări dimensionale peste limitele admise;

-        Cusături desfăcute sau ochiuri scăpate, miros specific de substanţe chimice ce provoacă senzaţii neplăcute;

-        Stări alergice şi iritare.

Confecţii din piele şi din blană

-        Rezistenţă necorespunzătoare a cusăturilor;

-        Vopsire fixată necorespunzător;

-        Detalii cu rezistenţă scăzută la rupere;

-        Miros specific de substanţe chimice ce provoacă senzaţii neplăcute;

-        Stări alergice şi iritare.

Articole de marochinărie

-        Închizătoare şi accesorii metalice defecte sau cu acoperiri nerezistente;

-        Migrarea coloranţilor;

-        Rame şi curele de susţinere insuficient consolidate.

Articole de galanterie, pasmanterie

-        Fire neuniforme;

-        Rezistenţă scăzută la vopsire.

Articole textile de uz gospodăresc

(pături, prosoape, covoare, perdele, huse, muşama, ţesături decorative, feţe de masă din clorură de polivinil, folii din clorură de polivinil, ambalaje textile)

-        Rezistenţă scăzută a vopsirii şi la frecare;

-        Miros specific de substanţe chimice ce provoacă senzaţii neplăcute;

-        Stări alergice şi iritare.

Jocuri şi jucării

-        Necorespunderea etichetării cu vîrsta copiilor cărora le sînt destinate;

-        Desprinderea elementelor componente;

-        Blocări ale elementelor în mişcare;

-        Funcţionarea necorespunzătoare a dispozitivelor componente;

-        Rezistenţă scăzută a vopselelor la acţiunea substanţelor chimice, sudorii, salivei;

-        Miros simţitor de substanţe chimice.

Articole şcolare şi de papetărie

-        Foi lipsă, duble, inversate, netipărite sau străine de produs;

-        Neuniformitatea urmei lăsate pe hîrtie;

-        Zgîrieturi, întreruperi.

Sticlărie, porţelan şi ceramică de menaj

-        Decor sau luciu nefixat.

Articole de uz casnic

 (vase de uz casnic din tablă şi din fontă, tacîmuri, cuţite, ustensii de bucătărie)

-        Exfolierea acoperirilor;

-        Accesorii insuficient consolidate.

Corpuri de iluminat

(lustre, veioze, lampadare)

-        Defectare apărută înaintea expirării duratei minime de funcţionare declarată de producători;

-        Legături electrice interne întrerupte, îmbinări nerezistente.

Articole şi echipament sportiv şi de agrement

-        Desprinderi ale elementelor componente;

-        Exfolieri ale peliculei protectoare;

-        Excentricităţi, deformări remanente.

Alte materiale şi confecţii ce ţin de contact cu organismul omului

-        Apariţia stărilor alergice şi de iritare în timpul folosirii acestor obiecte;

-        Miros specific de substanţe chimice, ce provoacă senzaţii neplăcute.

LISTA PRODUSELOR, CARE NU POT FI ÎNLOCUITE CU UN PRODUS SIMILAR

    1. Confecţii şi articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie).

    3. Articole de igienă individuală (periuţe de dinţi, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras manuale sau electrice şi alte articole destinate pentru îngrijirea corpului).

    4.  Articole de parfumerie şi cosmetică.

    5. Mărfuri textile (ţesături din bumbac şi tip bumbac, in şi tip in, lînă şi tip lînă, mătase şi tip mătase, panglici, bandă de bordură etc.).

    6. Cabluri (conducte electrice, cabluri, şnururi).

    7. Produse şi materiale din mase polimerice ce au contact cu produsele alimentare, inclusiv cele jetabile (veselă şi accesorii pentru servitul mesei şi bucătărie, ambalaje, articole pentru păstrarea şi transportarea alimentelor (canistre, bidoane)

Regulamentul procedurii de retur:

Pasul 1: Dvs completați formularul (cererea) de retur cu indicarea motivului la sediul companiei Chisinau, str. Calea Iesilor 28/2.
Pasul 2: Noi trimitem produsul în atentia Departamentului Service, care va elibera concluzia despre aspectul si starea tehnică a produsului.
Pasul 3: Noi vă vom informa, (prin telefon și mail) despre rezultatul examinării cererii și concluzia departamentului Service și după caz despre restituirea contravalorii bunului.

Pasul 4: În cazul acceptării restituirii contravalorii bunului, clientul va putea primi banii prin următoarele modalități:

-         daca marfa a fost ridicată din showroom si plata a fost numerar, iar dumneavoastra veniți la sediul nostru pentru a face retur produsul, atunci puteți sa primiți banii pe loc, numerar.

-         daca marfa a fost ridicată din showroom și a fost achitată cu card bancar, banii se returneaza  în contul cardului cu care s-a facut achitarea.

-         daca marfa a fost ridicată din showroom si a fost achitată numerar, dar ați solicitat retur prin curier, banii se returneaza într-un cont bancar. Trebuie să trimiteti un mail cu solicitarea si motivul returului pe adresa: info@agm.md unde sa scrieți contul bancar și numele titularului de cont.

-         daca plata a fost efectuată online cu cardul si ati solicitat retur prin curier banii se returneaza în același cont din care ați efectuat plata. Trebuie sa trimiteti un mail cu solicitarea si motivul returului pe adresa: info@agm.md

- Anularea comenzii pana la livrarea ei se face pe mail info@agm.md sau la linia fierbinte 022 800 871. Banii transferati sau achitati cu cardul vor fi returnati pe acelas cont din care s-a facut plata

Trebuie mentionat ca in cazul in care suma este returnata in contul bancar din care s-a efectuat plata, contul ar putea fi debitat cu întârziere care poate varia în functie de bancă (între 2 si 5 zile lucrătoare).

Suma înapoiată cât și condițiile de returnare nu includ alte servicii (ex. ambalarea cadou).

Nota: Pagina este in dezvoltare, sunt produse fara poze si descrieri.

Pentru orice informații suplimentare despre produsle noastre sau servicii va rugam sa ne contactați in chatul paginii, mail info@agm.md sau la linia fierbinte 022 800 871